Polaganje kamena temeljca za kuću SOS Zajednice mladih u Kraljevu
25. maja 2012. prvi kamen temeljac za SOS Zejednicu mladih je položen u Kraljevu.
Nova kuća za mlade, smeštena u prijatnoj oblasti severoistočnog Kraljeva imaće ukupnu površinu od 340 metara kvadratnih, i biće dom za 15 mladih ljudi koji trenutno žive u iznajmljenoj kući. Kuća za Zajednicu mladih, vredna preko 200.000 Eura, je velikodušna donacija kompanije MK Group, jednog od najvećih i najuspešnijih poslovnih sistema u Srbiji.
“Čast mi je i zadovoljstvo da obeležim početak izgradnje ove kuće koja će biti pravi dom mladim ljudima”, rekao je gospodin Miodrag Kostić, predsednik MK Group, tokom ceremonije. “Veoma je važno dati podršku deci i mladim ljudima u riziku, posebno u ovim ekonomsko teškim vremenima, i na taj način pokazati razumevanje za potrebe zajednice.”
“Početak izgradnje je radosna vest za mlade ljude za koje će to biti novi topli dom, i za stanovništvo Kraljeva koje može biti ponosno što ima, u svom gradu, takvo mesto gde oni kojima je pomoć najpotrebnija dobijaju kvalitetnu brigu, pažnju i ljubav,” rekao je gospodin Ljubisa Simovic, gradonačelnik Kraljeva, obećavši podršku lokalne samouprave u brzom izdavanju dozvola i besplatnom tehničkom nadzoru.
“Mi smo izuzetno srećni i uzbudjeni zbog ovog dragocenog poklona gospodina Kostića i MK Grupe”, rekla je gospodja Vesna Mraković-Jokanović, direktor SOS Dečijeg sela Kraljevo. “Ova donacija nam omogućava da osiguramo kvalitetne uslove za rast i razvoj naših mladih ljudi. Sigurni smo da je ovo početak duge uspešne saradnje sa MK Grupom, koja će se nastaviti davanjem mogućnosti zapošljavanja i drugim vidovima podrške našim mladim ljudima”.
Osamnaestogodišnja Jelica, jedna od tinejdžerki koje će se preseliti u novu kuću za mlade do Nove godine, poklonila je gospodinu Kosiću kopiju povelje o izgradnji kuće, iste one koja je ukopana u kamen temeljac sa željom da je niko nikada ne pročita. “Dali ste nam dom! U ime svih nas, zahvaljujem Vam i obećavam da ćete biti ponosni”, rekla je Jelica gospodinu Kostiću.
Posle ceremonije, gospodin Kostić je proveo dosta vremena u neobaveznom razgovoru sa mladima, pitajući ih jesu li već odabrali sobe, o njihovim planovima i željama za budućnost. Mladi su bili posebno srećni što im tako uspešan poslovni čovek prilazi kao sebi ravnima, sećajući se svakog detalja iz njihovih života koji su podelili sa njim prilikom prethodnih susreta.
Spojeni mostom za spas kornjača
Vredna donacija došla je posle manje od šest meseci pošto su deca i mladi ljudi iz SOS Dečijeg sela Kraljevo prvi put srela gospodina Kostića tokom boravka na obližnjoj planini Kopaonik. Gospodin Kostić je bio tamo u isto vreme na radionici jačanja tima sa svojim saradnicima, i zajedno sa decom i mladima sagradili su most za spas kornjača sa pustog ostrva.
Impresioniran konceptom rada SOS Dečijih sela i entuzijazmom dece, mladih ljudi i saradnika, gospodin Kostić je obećao da će posetiti selo i razgovarati o mogućoj bližoj saradnji. Nedugo zatim održao je obećanje, obavezao se na vrednu donaciju a njegova najmladja ćerka postala je clan Kluba prijatelja SOS Dečijeg sela Kraljevo.
“Želeo bih da sagradim dom za decu u riziku u svakom većem gradu u Srbiji,” gospodin Kostić je podelio svoju viziju na ceremoniji. “Nadam se da će i drugi poslovni ljudi pratiti ovaj primer i podržati decu, našu budućnost.”
Uzor za uspeh
Dolazeći iz radničke porodice, gospodin Kostić je primer kako težak rad i posvećenost vode uspehu. Odmah posle fakulteta, prodao je svoj mali stan da započne mali posao sa kukuruznim čipsom u vremenu kada je srpska ekonomija bila teško pogodjena medjunarodnim sankcijama. Radeći rame uz rame sa zaposlenima, gospodin Kostić je razvio profitabilnu kompaniju koja je otvorila vrata budućem razvoju.
Pratila je serija pametnih investicija combinovana sa izuzetnim liderskim veštinama i ekspertskim upravljanjem, gospodin Kostić je uspeo da izgradi izuzetno uspešno poslovno carstvo koje obuhvata preko 35 kompanija koje rade u zemlji i inostranstvu i zapošljavaju preko 4000 ljudi. Gospodin Kostić nikada nije zaboravio svoju prošlost i kontinuirano pomaže onima kojima je pomoć potrebna donirajući značajne sume za edukaciju dece i mladih ljudi.
MK Grupa, sa sedištem u Beogradu, specijalizovana za strateški i korporativni menadžment u području poljoprivrede, agrobiznisa, turizma, upravljanja nekretninama, ICT, finansija idr.
Osnovano 2004, SOS Dečije selo Kraljevo pruža dom pun ljubavi za 90 dece i mladih ljudi u 14 SOS porodica i jednoj, do sada iznajmljivanoj, kući za mlade.
Ovaj sajt koristi kolačiće kako bismo vam omogućili najbolje moguće korisničko iskustvo. Informacije o kolačićima se čuvaju u vašem pregledaču i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kada se vratite na naš sajt, kao i pomoći našem timu da razume koje delove sajta smatrate najzanimljivijim i najkorisnijim.
Neophodni Kolačići
Neophodni kolačići ili strogo potrebni kolačići su kolačići koji se upotrebljavaju kako bi stranica mogla da funkcioniše i ne mogu biti isključeni. Možete podesiti Vaš internet pretraživač da Vas obavesti o korištenju ili da blokira ove kolačiće, ali u tom slučaju neki delovi internet stranice neće funkcionisati.
Marketinški kolačIći
Društvene mreže takođe mogu da postavljaju kolačiće na Vaš računar. To se događa na internet stranicama koje vam omogućavaju prijavu i registraciju putem naloga društvenih mreža, te ukoliko delite sadržaj internet stranice na društvenim mrežama. Konkretni uticaj na Vašu privatnost će se razlikovati od društvene mreže do društvene mreže i zavisi od podešavanja privatnosti koje ste izabrali na tim mrežama. Kako upravljati ovim kolačićima možete saznati na internet stranicama tih društvenih mreža.
Analitički kolačići
Analitički kolačići su mali delovi podataka, koji nam pružaju mogućnost prepoznavanja i pamćenja korisnika. Putem pretraživača postavljaju se na vaš računar, tablet ili mobilni uređaj. Omogućavaju pružanje personalizirane usluge na veb stranama, jer prate koje delove veb strane korisnici posećuju, takođe pomažu u merenju efektivnosti oglasa i pretraživanja. Na osnovu tih informacija je moguće unaprediti komunikaciju i proizvode.