Ovaj sajt koristi kolačiće kako bismo vam omogućili najbolje moguće korisničko iskustvo. Informacije o kolačićima se čuvaju u vašem pregledaču i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kada se vratite na naš sajt, kao i pomoći našem timu da razume koje delove sajta smatrate najzanimljivijim i najkorisnijim.
Koordinator/ka – stručni saradnik/ca, Kraljevo
Fondacija „SOS Dečija sela Srbija“ je humanitarna organizacija posvećena podršci i dobrobiti dece bez roditeljskog staranja, jačanju porodica, poboljšanju uslova u kojima deca i mladi žive, kao i njihovog okruženja.
Organizacija sprovodi politiku nulte tolerancije prema seksualnoj eksploataciji, uznemiravanju i zlostavlјanju, prevari i korupciji i drugim aspektima očuvanja bezbednosti.
Pružamo jednake mogućnosti zapošlјavanja svim kvalifikovanim kandidatima bez obzira na rasu, boju kože, veru, pol, poreklo, godine, invaliditet, bračni status i sl. Organizacija SOS Dečija sela postupa u skladu sa svim pozitivnim zakonskim propisima u oblasti diskriminacije pri zapošlјavanju.
Ukoliko želite da radite okruženju čije su vrednosti HRABROST, POSVEĆENOST, POVERENJE I ODGOVORNOST, a da zajedno demonstriramo očekivane komepetencije i ponašanja, kao što su LЈUBAZNOST, KONTINUIRANO UČENJE, INKLUZIVNOST, INICIJATIVA I USMERENOST NA REZULTATE, pridružite se našem timu.
U okviru Dnevnog boravka za decu i mlade sa problemima u ponašanju tražimo novog člana tima na poziciji:
Koordinator – Stručni radnik
1 izvršilac na neodređeno vreme, mesto rada Kraljevo
Misija i svrha radnog mesta:
Organizuje i rukovodi uslugom u skladu sa standardima, planom i budžetom, kroz upravljanje procesima planiranja, direktne organizacije poslova, rasporeda rada i izveštavanja). Vodi brigu da se rad sa korisnicima odvija u skladu sa važećim propisima organizacije i propisima koji regulišu oblast socijalne zaštite.
Glavne dužnosti i zadaci:
- U saradnji sa Direktorom DS, učestvuje u dogovorima, pregovorima, i po potrebi, u zajedničkom sprovođenju analiza potreba lokalne zajednice u svom domenu rada, spram kojih predlaže razvoj/sprovođenje odgovarajućih aktivnosti;
- Vodi proces godišnjeg (kvartalnog i mesečnog) planiranja rada svog tima
- Kontroliše proces izrade planova rada sa korisnicima, daje predloge i sugestije;
Ključne odgovornosti:
- – Sprovodi aktivnosti predviđene individualnim planom rada (obavlja neposredan vaspitno – obrazovni rad sa korisnicima, kao i savetodavni – edukativni i korektivni rad sa porodicom);
- – Prati vaspitno-obrazovni proces i funkcionisanje korisnika u vaspitnoj grupi, sa srodnicima i u spoljnoj sredini;
- – Pruža stručnu podršku korisnicima u ostvarivanju njihovih prava, upućuje na druge nadležne službe;
- – Organizuje i realizuje programsku aktivnost Klub za mlade
- – Odgovara za efikasno funkcionisanje tima dnevnog boravka, organanizaciju rada, administraciju i upravljanje resursima;
- – Odgovara za savesno i blagovremeno izvršavanje zadataka iz svog domena posla, uz poštovanje svih procedura i politika organizacije.
- – Odgovara za pravovremeno i potpuno vođenje propisane evidencije i dokumentacije o deci i mladima i stručnom radu u skladu sa propisima;
- – Odgovara za redovno, tačno i potpuno izveštavanje nadređenih, državnih organa, iz domena svog posla, a u skladu sa ovlašćenjima, internim procedurama i odgovarajućim zakonskim propisima;
- – Brine se o resursima koji su pod njegovom kontrolom i izveštava nadređenog o situacijama u kojima je imovina ugrožena;
- – Poštuje pravilnike i interne procedure koje su kreirane da kontrolišu prevaru i korupciju;
- – Odgovara za promovisanje i primenu procedura za očuvanje bezbednosti dece u okviru politike zaštite dece;
Kvalifikacije i kompetencije:
- – Visoko obrazovanje (iz oblasti socijalnog rada, psihologije, pedagogije, andragogije, defektologije ili specijalne pedagogije);
- – Sertifikat o uspešno završenoj obuci po akreditovanom programu za rad sa konkretnom korisničkom grupom;
- – Licenca za rad u socijalnoj zaštiti;
- – Najmanje tri godine radnog iskustva u struci;
- – Znanje rada na računaru
- – Poželjno poznavanje engleskog jezika
- – Poželjna vozačka dozvola B kategorije (aktivan vozač).
Liderske kompetence:
- – Saradnja, osnaživanje, lider kao uzor, strateško razmišljanje
Mi nudimo:
- – Profesionalni razvoj
- – Supervizorsku podršku
- – Timska druženja
- – 5 bonus dana plaćenog odsustva
CV dostaviti elektronskim putem na
e-mail: karijera@sos-decijasela.rs
Biće kontaktirani samo kandidati koji uđu u uži izbor.