SARADNIK ZA ADMINISTRATIVNU PODRŠKU, PROGRAM LOJALNOSTI I TELEMAKRKETING
Fondacija SOS Dečija sela Srbija je humanitarna organizacija posvećena dobrobiti dece i jačanju porodica i zajednice. Ukoliko želite da doprinesete razvoju naše organizacije, dobro se snalazite u novim situacijama, odgovorna ste osoba, volite izazove i želite da vaš rad ima poseban smisao, u profesionalnoj i prijateljskoj sredini, prijavite se i postanite deo našeg tima. U okviru tima za prikupljanje sredstava od građana tražimo novog člana na poziciji:
SARADNIK ZA ADMINISTRATIVNU PODRŠKU, PROGRAM LOJALNOSTI I TELEMAKRKETING
(1 izvršilac, lokacija Beograd)
Svrha radnog mesta:
Pružanje administrativne podrške u sprovođenju procesa naplate donacija od individualnih donatora/građana, obrada i praćenje unetih podataka, te komunikacija sa donatorima (elektronskom poštom, telefonskim pozivima i sl.)
Ključne odgovornosti:
- Provera tačnosti podataka unetih u CRM bazu, pronalaženje i otklanjanje nepravilnosti;
- Praćenje toka neuspelih transakcija/donacija, rešavanje probelma i vođenje evidencije o istom;
- Komunikacija sa partnerima na realizaciji donacija (banke, provajderi, tehnička podrška I sl.);
- Vodjenje i praćenje svih potrebnih evidencija u procesu naplate donacija;
- Izrada izveštaja u skladu sa potrebama procesa (prosek iznosa donacije, uspešnost naplate sl.)
- Administriranje CRM baze podataka:
- Unos kontakata novih donatora u aplikaciju;
- Održavanje baze kontakata donatora u aplikaciji;
- Razmena informacija sа partnerskim bankama u svrhu otvaranja trajnih naloga i naloga za direktno zaduživanje.
- Kontaktiranje postojećih i potencijalnih donatora sa ciljem pružanja informacija i uključivanja istih u klub donatora (putem telefona, SMS-a, pošte i ostalih kanala), redovno – pozivi dobrodošlice, mesečni pozivi, tromesečni, itd., kao i tokom kampanja, po zadatim planovima i rokovima
Kvalifikacije:
- Najmanje srednje obrazovanje, poželjno ekonomskog usmerenja
- Iskustvo u radu sa CRM bazom Salesforce, minimum godinu dana
- Napredno poznavanje Excela, Microsoft paketa
- Poželjno radno iskustvo na poslovima u call centru
- Izražene komunikacione sposobnosti
- Poželjno iskustvo u koordinaciji i podeli zadataka u okviru tima (5 zaposlenih)
- Preciznost, sistematičnost i proaktivnost u radu
- Aktivno znanje engleskog jezika
- Vozačka dozvola B kategorije – poželjno
Biće kontaktirani samo kandidati koji uđu u uži izbor.