SARADNIK ZA ADMINISTRATIVNU PODRŠKU, PROGRAM LOJALNOSTI I TELEMAKRKETING

Fondacija SOS Dečija sela Srbija je humanitarna organizacija posvećena dobrobiti dece i jačanju porodica i zajednice. Ukoliko želite da doprinesete razvoju naše organizacije, dobro se snalazite u novim situacijama, odgovorna ste osoba, volite izazove i želite da vaš rad ima poseban smisao, u profesionalnoj i prijateljskoj sredini, prijavite se i postanite deo našeg tima. U okviru tima za prikupljanje sredstava od građana  tražimo novog člana na poziciji:

SARADNIK ZA ADMINISTRATIVNU PODRŠKU, PROGRAM LOJALNOSTI I TELEMAKRKETING

(1 izvršilac, lokacija Beograd)

Svrha radnog mesta:

Pružanje administrativne podrške u sprovođenju procesa naplate donacija od individualnih donatora/građana, obrada i praćenje unetih podataka, te komunikacija sa donatorima (elektronskom poštom, telefonskim pozivima i sl.)

Ključne odgovornosti:

  • Provera tačnosti podataka unetih u CRM bazu, pronalaženje i otklanjanje nepravilnosti;
  • Praćenje toka neuspelih transakcija/donacija, rešavanje probelma i vođenje evidencije o istom;
  • Komunikacija sa partnerima na realizaciji donacija (banke, provajderi, tehnička podrška I sl.);
  • Vodjenje i praćenje svih potrebnih evidencija u procesu naplate donacija;
  • Izrada izveštaja u skladu sa potrebama procesa (prosek iznosa donacije, uspešnost naplate  sl.)
  • Administriranje CRM baze podataka:
    • Unos kontakata novih donatora u aplikaciju;
    • Održavanje baze kontakata donatora u aplikaciji;
    • Razmena informacija sа partnerskim bankama u svrhu otvaranja trajnih naloga i naloga za direktno zaduživanje.
  • Kontaktiranje postojećih i potencijalnih donatora sa ciljem pružanja informacija i uključivanja istih u klub donatora (putem telefona, SMS-a, pošte i ostalih kanala), redovno – pozivi dobrodošlice, mesečni pozivi, tromesečni, itd., kao i tokom kampanja, po zadatim planovima i rokovima

Kvalifikacije:

  • Najmanje srednje obrazovanje, poželjno ekonomskog usmerenja
  • Iskustvo u radu sa CRM bazom Salesforce, minimum godinu dana
  • Napredno poznavanje Excela, Microsoft paketa
  • Poželjno radno iskustvo na poslovima u call centru
  • Izražene komunikacione sposobnosti
  • Poželjno iskustvo u koordinaciji i podeli zadataka u  okviru tima (5 zaposlenih)
  • Preciznost, sistematičnost i proaktivnost u radu
  • Aktivno znanje engleskog jezika
  • Vozačka dozvola B kategorije – poželjno

Biće kontaktirani samo kandidati koji uđu u uži izbor.