Ovaj sajt koristi kolačiće kako bismo vam omogućili najbolje moguće korisničko iskustvo. Informacije o kolačićima se čuvaju u vašem pregledaču i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kada se vratite na naš sajt, kao i pomoći našem timu da razume koje delove sajta smatrate najzanimljivijim i najkorisnijim.
Saradnik/saradnica za program lojalnosti i telemarketing
Fondacija „SOS Dečija sela Srbija“ je humanitarna organizacija posvećena podršci i dobrobiti dece bez roditeljskog staranja, jačanju porodica, poboljšanju uslova u kojima deca i mladi žive, kao i njihovog okruženja.
Organizacija sprovodi politiku nulte tolerancije prema seksualnoj eksploataciji, uznemiravanju i zlostavlјanju, prevari i korupciji i drugim aspektima očuvanja bezbednosti.
Pružamo jednake mogućnosti zapošlјavanja svim kvalifikovanim kandidatima bez obzira na rasu, boju kože, veru, pol, poreklo, godine, invaliditet, bračni status i sl. Organizacija SOS Dečija sela postupa u skladu sa svim pozitivnim zakonskim propisima u oblasti diskriminacije pri zapošlјavanju.
Ukoliko želite da radite okruženju čije su vrednosti HRABROST, POSVEĆENOST, POVERENJE I ODGOVORNOST, a da zajedno demonstriramo očekivane kompetencije i ponašanja, kao što su LЈUBAZNOST, KONTINUIRANO UČENJE, INKLUZIVNOST, INICIJATIVA I USMERENOST NA REZULTATE.
SARADNIK/SARADNICA ZA PROGRAM LOJALNOSTI I TELEMARKETING
na projektu prikupljanja sredstava
(Beograd, rad na određeno vreme)
Čime se naša humanitarna organizacija bavi
U Srbiji smo prisutni dve decenije kao direktni pružaoci usluga socijalne zaštite i podrške najranjivijim grupama društva. Posvećeni smo poboljšanju života dece i mladih bez roditeljskog staranja, kao i onima koji su u riziku da ga izgube. Pružamo podršku u socio-ekonomskoj integraciji mladih iz osetljivih društvenih grupa. Osnažujemo porodice u krizi.
Misija i svrha radnog mesta
Glavni cilj je sprovođenje aktivnosti programa lojalnosti donatora u svrhu unapređivanja odnosa i podsticanja lojalnosti donatora. Redovna komunikacija sa donatorima (elektronskim putem, telefonski pozivi i sl.), uz praćenje i primenu donatorskog ciklusa i telemarketing.
Glavni zadaci:
- – Redovno kontaktira potencijalne, postojeće i bivše donatore i sponzore (fizička lica) različitim komunikacijskim kanalima;
- – Izveštava donatore i sponzore Dečijeg sela o aktivnostima;
- – Izveštava nadređene o statusu i sprovođenju kampanja lojalnosti;
- – Izvršava i prati efikasnosti programa i ciklusa lojalnosti;
- – Izrađuje redovne nedeljne izveštaje o radu i postignućima, u skladu sa zahtevom neposrednog rukovodioca;
- – Vodi i dostavlja različite evidencije i izveštaje u skladu sa potrebama odeljenja;
- – Ažurira postojeće i unosi podatke novih donatora u bazu podataka, po potrebi odeljenje
Kvalifikacije:
- – Srednje obrazovanje – usmerenje: društveno-humanističke nauke – ekonomija, administracija i sl.;
- – Poželjno 1 godina iskustva na poslovima direktne prodaje i telemarketinga;
- – Znanje rada na računaru;
- – Posedovanje veština, poznavanje alata i programa potrebnih za obavljanje posla;
- – Poželjno radno iskustvo na poslovima u call centru;
- – Poželjno poznavanje CRM sistema Sales Force;
- – Izražene komunikacione sposobnosti;
- – Preciznost, sistematičnost i proaktivnost u radu;
- – Spsobnost rada pod pritiskom i određivanja prioriteta;
- – Dobro znanje rada na računaru, sa naglaskom na Excel;
- – Dobro znanje engleskog jezika;
Kompetencije:
- – Ljubaznost
- – Kontinuirano učenje
- – Inkluzivnost
- – Inicijativa
- – Usmerenost na rezultat
Mi nudimo
- – Ugovor o radu
- – Godišnji bonus
- – Neradni vikend
- – Osmočasovno radno vreme
- – Tim koji brine o svojim zaposlennima
- – Timska druženja i tematska okupljanja
- – Radionice, obuke i razvojne treninge
- – 5 bonus slobodnih dana godišnje
CV dostaviti elektronskim putem na
e-mail: karijera@sos-decijasela.rs
Biće kontaktirani samo kandidati koji uđu u uži izbor.