“Courtyard Belgrade City Center” je deo globalne akcije za podršku SOS Dečijim selima

Courtyard Belgrade City Center  učestvuje u kampanji “You Eat, We Give”, najvećoj dobrotvornoj akciji koju je u Evropi pokrenuo hotelski lanac Marriott International. Kampanja “You Eat, We Give” ima za cilj da do 2017. godine prikupi 1,5 miliona dolara donacija za podršku programima namenjenih razvoju i zapošljavanju mladih. Sredstva koja prikupe Courtyard Belgrade City Center i ostali hoteli u Evropi biće uložena u programe stručnog osposobljavanja i treninge životnih veština za korisnike programa za mlade koje sprovode SOS Dečija sela.

U maju, junu i julu Marriott je donirao 1 euro od svakog burgera koji su poručili gosti i posetioci hotela Courtyard Belgrade City Center, kako bi podržao različite programe podrške mladim ljudima iz ugroženih grupa, a na obostrano zadovoljstvo akcija će biti nastavljena sve do kraja 2016. godine Gosti Marriott hotela su, od 2012., kada je pokrenuta akcija “Vi jedete, mi poklanjamo”, pomogli da se prikupi 1.8 miliona dolara, dok su zaposleni u ovom hotelskom lancu volontirali 50.000 sati, pomažući mladim ljudima u razvoju karijere.

Reiner Sachau, direktor operacija za Marriott International u Evropi izjavio je da Mariott ima dugu istoriju ulaganja u programe pomoći mladim ljudima. “Sjajno je videti rezultate koje smo postigli uz pomoć “You Eat, We Give” kampanje i zaista smo ponosni na posvećenost koju su naši hoteli pokazali u pružanju pomoći mladim ljudima da ostvare svoje pune potencijale i pronađu put do posla. Veoma smo uzbuđeni što smo ponovo omogućili našim gostima da nam se pridruže u ostvarivanju naših ciljeva.”

Humanitarna akcija "You Eat, We Give"

                               Humanitarna akcija “You Eat, We Give”

“U SOS Dečijim selima ne samo da stvaramo porodice za decu o kojoj brinemo, već se trudimo i da im pomognemo da preduzmu prve korake u samostalnom životu”, kaže Vesna Mraković-Jokanović, nacionalna direktorka SOS Dečijih sela u Srbiji. “Mi verujemo da deca, koja su odrasla u nekom obliku alternativne brige i zbog toga su pripadnici ranjivih kategorija, zaslužuju šansu da prve korake u odrastanju preduzmu na isti način kao i njihovi vršnjaci koji su odrasli u svojim biološkim porodicama.”

Marriot neguje dugoročnu posvećenost društveno odgovornom poslovanju, koja podrazumeva i podršku lokalnim zajednicama, zbog čega ova kompanija podržava lokalne i globalne humanitarne akcije, kroz donacije u novcu, proizvodima i uslugama, kao i kroz volontersko angažovanje, širom sveta. Osim podrške zapošljavanju mladih, strategija za društveno odgovornog poslovanja ovog hotelskog lanca podrazumeva i održivi razvoj, iskorenjivanje gladi, pristupačnost stanovanja, dobrobit dece, obrazovanje u ugostiteljstvu i osnaživanje žena i drugih osetljivih grupa.